Νεοελληνική γλώσσα : γ΄ γυμνασίου Θέμα έκθεσης Στο σχολείο σας έχουν εκδηλωθεί περιστατικά σχολικού εκφοφισμού εις βάρος κάποιων συμμαθητών σας . Σε ένα άρθρο που θα δημοσιευτεί στη σχολική εφημερίδα προσπαθείστε να ανιχνεύσετε τους παράγοντες που τροφοδοτούν το φαινόμενο ενώ παράλληλα προτείνετε δράσεις που μπορεί να αναλάβει ο σύλλογος διδασκόντων για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Σχεδιάγραμμα Τίτλος Πρόλογος : Παρουσίαση - ανάλυση του φαινομένου που παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις Μορφές εκδήλωσεις του φαινομένου Συνδρομή της τεχνολογίας Κύριο μέρος : α) Παράγοντες που τροφοδοτούν το φαινόμενο : ενδοοικογενειακή βία (σωματική ή λεκτική) η οποία καθιστά την επιθετική συμπεριφ...
Φύλλο Εργασίας : Δημοτικά τραγ ούδια (νανουρίσματα) 1. Αφού συμβουλευτείτε το βιβλίο Ιστορία της ν. λογοτεχνίας να απαντήσετε στις εξής ερωτήσεις : α) Πώς κατατάσσονται τα δημοτικά τραγούδια σύμφωνα με τον Ν. Πολίτη ; __________________________________________________________________________________________________________β) Πώς χωρίζονται τα τραγούδια της 2 ης κατηγορίας ; ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________ γ) Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της προφορικής λογοτεχνίας στην οποία ανήκει η δημοτική ποίηση ; _______________________________________________________________________________ α. Να μου το πάρεις ύπνε μου Θέμα : .................................................................................................... Δομή : 1η ενότητα.................................................................................... 2η ενότητα................
Σχέδιο Μαθήματος ΜΑΘΗΜΑ : Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Τα πάθη της βροχής , Κική Δημουλά ΤΑΞΗ : Γ΄γυμνασίου ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ : Παπαδοπούλου Θεοδοσία ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΔΑΣΚΑΛΙΑΣ : Ερμηνευτική ΜΟΡΦΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ : Κατευθυνόμενος Διάλογος ΠΟΡΕΙΑ-ΦΑΣΕΙΣ ΔΙΑ/ΛΙΑΣ : Ανάλυση – Σύνθεση (Αφόρμηση - Παρουσίαση – Ερμηνευτική Προσέγγιση – Αισθητική Προσέγγιση – Ανασύνθεση ) ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : των μαθητών ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ : Διαδραστικός Πίνακας , Φύλλα Εργασίας ΣΤΟΧΟΙ : Γενικότερος : Να κατανοήσουν οι μαθητές το συμβατικό τρόπο με τον οποίο εκφράζονται τα συναισθήματα στη σύγχρονη ποίηση και να προσεγγίσουν το έργο της Κικής Δημουλάς . Ειδικότεροι : Να αντιληφθούν οι μαθητές το στοιχείο της υποβολής με θεματικό άξονα τη βροχή . Να διακρίνουν τον τρόπο με τον οποίο η ποιήτρια βιώνει την απουσία του αγαπημένου προσώπου και το συναίσθημα της μοναξιάς . Να εξετάσουν οι μαθητές την ειρωνική χρήση της γλώσσας και το μηχαν...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου